Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 19, 2013

♥ The lurve Boutique: Now Open ♥

Assalamualaikum dan hi!

wehuuu. kepada gadis-gadis yang gorgeous sekitar Melaka, now korang boleh shopping offline kat butik The lurve fashion yang kini dibuka di No. 71-1, Jln SP4, Taman Semabok Perdana 75050 Melaka. Kalau sesat atau ada sebarang pertanyaan boleh contact number ni: Customer service : 017294 6862 { sms | call | whatsApp }



Waktu operasi adalah dari 11pagi hingga 6petang.

Owner butik ni adalah my sis. Apa yang kami tawarkan kat sini semuanya adalah fesyen terkini untuk semua gadis dan wanita yang ingin bergaya dengan sopan dan trendy. The lurve fashion ada menyediakan jumpsuit, dress, maxi, jubah untuk pakaian kasual, pakaian ke tempat kerja dan juga menyediakan baju yang sesuai untuk ibu menyusukan baby. Jangan risau kalau saiz yang kami tawarkan tak bersesuaian untuk korang. Sebab kami boleh jahit ukuran ikut saiz badan korang. contohnya:


Selain tu kami juga ada tawarkan custom made peplum dress dengan bermacam design. Warna dan saiz akan mengikut permintaan customer. Peplum dress lace dan skirt Mermaid lycra pun ada. Kalau di butik ni, korang boleh rasa sendiri sama ada kain ni jenis nipis, tebal atau jarang. Boleh juga cuba pakai kat butik ni, kami ada sediakan fitting room kat sini. 


Singgah-singgah la kat sini kalau korang datang Melaka. Hanya beberapa minit dari Melaka Sentral atau dari Aeon Bandaraya Melaka.