Sunday, May 6, 2012

♥ Taman Seribu Bunga ♥

Assalamualaikum.hai. 

Taman Seribu Bunga sekali lagi. Tujuan asal hanya menghadiri kenduri kahwin kawan waktu sekolah menengah dahulu. Tapi disebabkan telah membawa 2 orang pelancong asing ni, maka sempat singgah ke taman sebelum pulang ke Segamat semula. 

Semalam mungkin ramai pasangan yang telah bernikah. Di lokasi ini je ada lebih kurang 5 atau 6 pasangan yang sedang membuat photoshoot dengan bermacam tema. Ada pink, hijau, putih dan macam-macam warna. 

Dan berbekalkan kamera yang tak berapa canggih ni, semua nak sibuk posing. Yela, single pun dalam hati ada taman kan, kak sue. Kak sue yang bershawl silver. Depan kamera je, terus jadi ala-ala model. Tak macam aku yang keras macam kayu ni bila bergambar.  HAHA








Terima kasih kepada semua model tak berbayar. hewhew. 

Someday many years from now
We'll sit beside the candles glow
Exchanging tales about our past
And laughing as the memories flow
And when that distant day arrives
I know it will be understood
That friendship is the key to live
And we were friends and it was good. - Eileen Hehl




5 comments:

cik dila said...

cantik! :)

saharinasaharudin said...

suka gmbr last.ada style ;D

saya_arief said...

fewitt.
ai pun ade buat entry mcm nie

Niesa said...

gamba last nmpk sweet sgt..suke gmb yg tu.. :)

ain dzaya said...

wewitt wit wit..hensem dan cantek <3