Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 27, 2011

♥Handmade Id Card Holder♥

Assalamualaikum dan hai, 

Dengan masa dan wifi yang terhad, aku menyempatkan diri untuk menghupdate blog. Update pun kat mekdi kan. Sempoi. Walaupun orang pandang pelik sebab datang sengsorang, peduli apa. muahaha. Teringin nak ada stimix sendiri kat rumah sewa. Tapi disebabkan perlu ada kontrak 2 tahun, so terpaksa cancel plan dengan kawan serumah. Dalam rumah aku semuanya senior, lepas dyorang habis belajar takkan plak aku nak cover sengsorang. Kalau cancel kontrak dalam masa 2 tahun kena penalti RM600. pehh..pehh. 

Jadual kelas aku paling relax antara kawan-kawan yang lain. Dyorang da pergi kelas, aku still tidur. Aku dah balik, dyorang still belum balik kelas. See. Naiss kan? Dengan adanya masa terluang ni, aku pun cuba-cuba buat handmade semula. Itu pun kadang-kadang kakak sebilik yang paksa. Kalau tak, memang harapan la aku nak buat handmade tu. So, hasilnya: 

*Pandangan belakang*

*Pandangan depan*

Sebenarnya nak buat untuk diri sendiri. Tapi sampai sekarang still belum dapat buat kad pelajar kat UiTM ni. Dibuat, siap ada zip comel untuk letak pendrive or apa-apa yang penting. So, kalau ada sesiapa yang berminat boleh inbox facebook kat sini: 'Yatie Musa'


Thanx untuk mereka yang still follow blog ni walaupun da jarang gila hupdate. Take care!

6 comments:

Naz Al Yahya said...

takpe, asal ada jer update. hehe. comey id card tu :)

EyqaLuvender said...

cun!merah plus pink mmg cantek!

Xavi De said...

apesal lak org nk pndang pelik g mekdi sesorang...?
poreber alone ker...:p
nnt ada la tu...hehe

Yatie Musa said...

@Snazzy Naz: kihkih. tenkiu naz. =)

Yatie Musa said...

@EyqaLuvender: wink. thanx juga.

Yatie Musa said...

@Xavi De: sbb yg dtg situ sume kapel2. muahaha.