Friday, June 17, 2011

♥ Ku akui kecantikanmu ♥

Assalamualaikum dan hi!

Ok, tetiba hari ni termasuk bab kereta plak. Orang da cerita beberapa hari yang lepas, aku baru nak cerita hari ni. Sebelum ni aku tengok Myvi baru ni dalam web je, memang tak berapa nak minat. Ramai yang komen cakap kereta ni cantik, tapi kenapa aku tengok dalam gambar tapi langsung tak dapat mengesan kecantikannya terletak di mana. 

Kebetulan plak tadi ternampak kereta ni, nak kata pameran pun tak la. Ape ye dipanggil, ok abaikan. Cuma ada 1 warna waktu tu. Putih. ooemmjayy, rupanya lebih indah kereta ni bila dia berada di depan mata. Tu bagi aku la, ada orang kata tak ada beza pun. 

Cerita lebih lanjut baca kat sini jer, 

Perodua Myvi Standard & Premium – spesifikasi dan harga





#andainya abah baca entry ini, benarkan la anakmu ini mendapatkannya.. ok, masuk tidur. nak berangan.Hanya akan dapat dalam mimpi. haha!

12 comments:

dak eina said...

lg sebulan besday eina.. boleh yt slow2 order. kehkeh!

ezzu said...

btol lh tgok gmbr xleh nk gmbrkn yg btol...tp billa dh tgok depan mata bru tau..heheheh

cantik jgak...hehehe

Puan Besar Shag Yahaya said...

Cantek kan! Dalam gambar tak berapa nak nampak. Bila depan mata. Kalah handsome si Shia LeBeouf dah :P

ecah mashuri said...

aiyorkkk..cantikkkkk.

:t:

Pinky Pixie said...

@dak eina: haha.. order boleh. eina tlg bayarkan ok syg?

Pinky Pixie said...

@ezzu:kan.. betul tu.. hihi

Pinky Pixie said...

@Puan Besar Shag Yahaya; wahh, kemain! hikhik

Pinky Pixie said...

@ecah mashuri: lalalalaa.. betul tu.. hihi

Solihahazahar said...

pattern die mcm nk same kann? huhuk ^^

Pinky Pixie said...

@Solihahazahar: memang pun.. hihi

Wanie said...

rmai yg tulis sal myvi baru ni..
ade mber yg keje perodua ckp myvi lame cun g..

Pinky Pixie said...

@Wanie: hee.. mata memasing kan. ade yg ckp lawa ade kate x.. =)