Thursday, June 9, 2011

♥ Entry terima kasih ♥

Assalamualaikum dan hi! 

Lame tak hupdate. Tapi banyak juga perubahan yang berlaku. Yang seronok tang en NUFFNANG. ekeke. hari tu konon-konon tacink nak tukar iklan bagai kan. tup-tup tak lame, ka-ching kat akaun. Ternyata tindakan berpura-pura merajuk berjaya membuatkan en Nuffnang bermurah hati. hehe. Alhamdulillah, tak banyak pun tapi ada.. Dari tak ada. 


Followers pun makin bertambah. Sebenarnya tak sempat nak say hai-hai pun dengan followers baru. Alasan biasa..busy.busy.. hehe. Belog yang da berhabuk pun still orang nak jenguk kan.. 


Belog craft, jangan cakap la. Memang da berapa lama tak hudpate. Sekarang tengah siapkan hadiah giveaway. Susah betul keadaan bila da kerja dan cuba menjahit. sakit tahu. tapi, nak berjaya mana boleh bagi alasan. ingat tu yatie. 500 sudah followers. Terima kasih sangat-sangat pada mereka yang sudi komen-komen. Rasa macam nak cuti seminggu buat semua kerja yang tertunggak. huh, kalau la bos baca. sungguh aku mati. haha. 


Fanpage Pinkheartcraft. Sikit lagi 2,000. ekeke. 


Alhamdulillah, bersyukur dengan segalanya. semuanya bermula dengan belog. kena kutuk, kena sindir pun masih lagi dapat bertahan. tutup belog dan buka semula. itulah kehidupan seorang aku. Yang cuba nak jadi macam aku, tolonglah jadi diri sendiri sudah. Setiap orang ada kelebihan masing-masing. Aku tahu kau juga pasti ada kelebihan yang lainnya. 

I love myself the way I am, there's nothing I need to change.
I'll always be the perfect me, there's nothing to rearrange. I'm beautiful and capable, of being the    best me I can.And I love myself, just the way I am.

16 comments:

NaEl said...

tahniah!! :)

dak eina said...

nk merajuk lah ngan nuffnang.. nnt bleh dpt BE byk2. haha

nurul_atiqah said...

wah untung untung. :)

saharinasaharudin said...

Alhamdullilah :)

cik nur said...

wahh congrate rezeki nama nyer kan hehehe

Pinky Pixie said...

@NaEl: tenkiu dear. =)

Pinky Pixie said...

@dak eina: ce terai test buat.. kehkeh

Pinky Pixie said...

@nurul_atiqah: hihi. kan.

Pinky Pixie said...

@saharinasaharudin: betul, syukur.. =)

Pinky Pixie said...

@cik nur: betul tu. maseh =)

cikpia said...

dah faymes, jangan lupa kengkawan..... aku santau kang!!! ha ha....

kinn said...

ada hikmah di sebalik mrajuk tu.kikiki ;P

Pinky Pixie said...

@cikpia: haha.. dan.dan je pemes. blasah gak cik pia ni kang~

Pinky Pixie said...

@kinnheee.. betul tu.. =P

kozumi_ro said...

wah...koz dh try majuk 2 bulan x dpt2 pun...nk kne pakai khidmat santau ni...hik5....

Pinky Pixie said...

@kozumi_ro: haha.. santau kan utk belog ni skali eh.. =P