Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 17, 2011

♥Sesi mempromote handmade card kakakku♥

Assalamualaikum dan hi!

Macam biasa, aku cuba konsisten dengan mengupdate belog picisan ni hari-hari. Tapi kalau nak blogwalking kat belog korang, masih belum berkesempatan. Sebab tu aku rindu nak jadi penganggur semula. Huwaaaa. Jadi penganggur memang seronok. Yang ada dalam rutin harian aku adalah menjahit dan menghadap kekasih gelap aku (lappy). Dari aktiviti blogwalking la, aku kenal dengan blogger yang sekepala. Sampai sekarang pun dyorang masih keep touch-touch dengan aku. hehe.


Dulu aku memang hantu betul dengan barang-barang ni. Kejap-kejap posmen datang rumah bagi bungkusan. Shopping online memang syok. Masih tak habis lagi material buat craft, tapi aku suka beli buat koleksi. Sebab idea mix and match tu sampai bila barang ada depan mata. Cara nak mix and match design-design craft aku adalah dengan menyepahkan barang-barang dalam bilik. Kalau dulu mesti ada suara-suara yang nak membebel. Pastinya suara kakak aku yang tidur sebilik. Ada masanya bilik aku boleh jadi 2 zone berperang. Sebab seorang buat handmade card dan aku dengan aktiviti menjahit. Sekarang- NO MORE sebab dia pun da berkahwin. Tinggalah aku bekarya keseorangan. sroottt..sroottt. *lap hingus*. ini bukan lakonan.  Nak promote handmade card kakak aku jap eh..


Kalau nak tahu promosi apa yang dia baru jalankan, jenggah-jengah lah di link belog tersebut. Kalau ada sesiapa yang nak cari kad yang special sempena Hari Raya Aidilfitri nanti, khas untuk mak dan ayah, or kawan-kawan, or boprengs, boleh la tempah. Sama ada nak design yang lepas atau design baru, boleh la ke blog tersebut. Kalau tahun lepas, aku gigih kena tolong dia, tahun ni mungkin tidak. #kalau upah banyak, mungkinlah aku terima. kehkeh. 

Ini design tahun lepas. Tunggu kemunculan design kad Hari Raya tahun ni plak ok!

7 comments:

ezsyani said...

adore gile dengan your handmade:) mane nak cari ek kain mcm your handmade tuu? still looking for that stuff tpi tak jumpe. huaaa;(

kinn said...

yati ngn kakak both berbakat! hihi ;))

Bunga said...

sama2 kreatif..cayalahlah yatie..

Yatie Musa said...

@ezasayani: tq dear. boleh tngk kat bloglist blog craft yatie. =)

Yatie Musa said...

@kinn: hoho. biase2 je yunk.. hiksss

Yatie Musa said...

@bunga: hiksss.. tenkiu dear~

najwamr said...

kat mana ade jual kain tuh?ade jual gak tapi buat bantal(keychain)