Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 1, 2011

♥ Tag paling best aku pernah dapat ♥

Tag datangnya dari http://murnimahyum.blogspot.com/. Blog yang serba pink. Dan Puan Blog yang peramah. hehe. Jarang saya jawab tag kan? Tapi tag kali ni, soalan agak best. 


1. APAKAH STATUS ANDA
Single pun mungkin. Janda pun mungkin. huahua.

2. CERITAKAN TENTANG DIRI ANDA
* seorang penggemar warna pink. 
* mood yang senang untuk berubah. boleh jadi penyayang, boleh jadi pembengis.
* mempunyai hobi dan bisnes baru dengan bercrafting.
* hanya mencintai seseorang sepenuh hati, sekali dia khianat, aku boleh untuk membenci dia seumur hidup. (gila kejam?)

3. CERITAKAN TENTANG BLOG ANDA
Blog saya ni umpama rojak. Ada cerita personal. Ada cerita mengenai hobi saya. Dan ada cerita mengenai sekeliling. Bermakna bergantung kepada minat tuan blog untuk bercerita tentang apa. 

4. PENDAPAT ANDA TENTANG DUNIA BLOG
Dunia Blog menjadi menarik apabila kita dapat bertukar-tukar pendapat antara 1 sama lain. Dapat jumpa ramai kawan-kawan walaupun secara maya. serius, kebanyakkannya jenis peramah dan baik. Dan dunia blog boleh menjadi buruk apabila copy cat merata-rata, blogger yang nak burukkan orang lain bermaharaja lela, dan sebagainya. haha.

5. NASIHAT KEPADA KAWAN-KAWAN YANG BARU NAK BUAT BLOG
Jangan mudah putus asa jika blog anda masih baru, kalau tiada siapa nak baca atau komen, itu adalah permulaan. Jangan gopoh mengejar followers. Berblog dengan ikhlas, InsyaAllah segalanya akan datang kemudian. Rajin-rajinkan berblogwalking untuk mendapatkan tips-tips mengenai dunia blog. Dan yang pasti, jadilah diri anda sendiri. 

6. NYATAKAN KEUNIKAN BLOG ANDA
Bagi saya tak ada apa yang unik tentang blog ni. Blog saya sekadar tempat untuk meluahkan perasaan dan berkongsi apa yang saya minat.

7. SAMPAI BILA NAK MENULIS BLOG & IMPIAN ANDA DALAM DUNIA BLOG
Sampai saya rasa tiada gunanya untuk berblog. haha.

8. TAG 5 ORANG YANG ANDA NAK KENAL
3.  d_LA 
5.  n!da

Kalau ada sesiapa nak jawab pun boleh, nanti bagitahu saya ok. Nak baca korang punya juga. hehe.

17 comments:

Elie Lily said...

da lama tak buat tag2 macam ni!
heeee

Hezesuze said...

oh lege tak kene tag mihahahaha

saya_arief said...

lorr..
asal janda..?
hahaha..
;p

lady-D said...

hohho..kene tag...oke nt dla buat yer..tq tag dla ^__^

Naz Al Yahya said...

yati...naz dah buat.. yayy ~

http://yslgalz213.blogspot.com/2011/02/tag-dari-pinky-pixie.html

Coffee Girl said...

Nice header! I like pink too, i just dont want to wear one because I wud look freaky in it. But u go girl!

p/s: Followed you. :-) Nice site!

Un Phat Lee said...

janda.kah kah kah.hahadoi

ILA HonEyBuNNy said...

ok tq..lama dah ila xbuat tag neh.....kalau free ila nak wat la....behsa la dk umah...susy sakan nk on9 pun xsempat..hehehhe

Anonymous said...

mcm best jeh tag nieyh..

murnimahyum said...

jom kite buat club janda!!!

Miss AZ said...

insya Allah i buat.. tak janji k.. hehe!! blog i pun mcm rojak.. mcm2 semua masuk.. :)

Cik Yana said...

Cik Pinky, kite pun ade tag untuk awak :)

Niesa said...

waahh..janda plak..saba je la cik yati..ehe..kita serupa..haha..

apdm said...

salam malam rabu =)


seronok baca..tapi kita sama untuk nombor 2 jawapan ke empat..huhuh

Yann said...

eh2. tag ni macam best pulak. hihi. :D

Anonymous said...

hehehe. cik yatie tag saye la... hehehehe.. tengkiuuu

tapi rasenye saye macam da penah buat tag nih. hehe

tengkiu yeee.. n_n

Alia Syaza :) said...

tag tag ni macam mane ehh? hii.. almaklumlah, saya ni baru je dalam dunia berblogging ni.. hihihii