Tuesday, September 14, 2010

♥ Pulang ke kampung ♥

Salam. Hari ni baru la kami berpeluang balik kampung sebelah ayah. Sebab sebelum ni kena jaga nenek belah mak kan. Macam kelakar je balik kampung pada hari raya ke 4. Biasalah, memang da tak rasa suasana balik kampung lagi. Agaga. Balik pun pukul  2 petang. Sekejap je dapat jumpa nenek dan atuk di kampung. Kemudian gearak melawat rumah sedara yang terdekat. Oh, memang tak best la hari ni. Nak upload gambar-gambar mimik hodoh untuk hari ini boleh? haha.


Gambar buruk pertama. hakhak. time tak bersedia. 


Gambar buruk ke-2. Kenapa n mengapa jadi begini?


Jangan tanya mengapa.

Ok, sikit-sikit je. haha. Macam best je letak gambar dengan aksi muka yang agak sengal. Asik nak posing cun je kan, Cehh, perasan. Muka tak cun mana pun. Sedar tu weh. Bye.




17 comments:

ciknamr said...

hai cik pinky!!! comelnye!!
hari tuh g open house umah kwn cousin.pastuh adlah sorg neh muka die hampir sama dgn cik pinky.. hahahah igt kan cik pinky ari tuh :D ngeeee
nasib tak p tegur tanya "cik pinky ke neh?" hahahhahaha cm org tak betul lak kalo wat cmtuh...tp girl tuh baru form5.. hhehehe

Pinky Pixie said...

> ciknamr : buwok2.. hehe.
eh, same? woah, kembar ke 7 nih. agaga. woah, muke saya mcm mude rmja la nih? sme mcm bdk form 5? miahaha..

zati said...

hikhik..comelnye sys :))

Pinky Pixie said...

> zati : no lar.. grrrr~

paan said...

sengal...hahaha

datang menyibuk utk wish selamat hari raya...

salam blogger ye.. :)

kaka said...

gila ahh.
Bur0knya gmbar..hahaha.

Samat ari raya cik pinky. :)

Propito.com said...

best kan dapat pulang ke kampung, ^__^

srijuju95 said...

best la jgk ad kg . utk brye :PP

~cik manis~ said...

gehehehe. gamba nak sengal.
beshnye rayeayy balik kampung. sy tak balik pum :|

Hidup aku... said...

buruk comel
hak3~

syAzAnA said...

wow, gambar kesengalan terserlah. hehe. but, tetap comeyy. hee~

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

haha suke suke !

Pinky Pixie said...

> paan : sengal sbntar. hehe. slmat hari raya juga!

> kaka : bukan selalu. agaga. tq2..

> Propito.com : boleh tahan la.. hehe

> srijuju95 : erkk, sedih je ayat? huu

Pinky Pixie said...

> ~cik manis~ : lorr.. nape x balik? huhu

> Hidup aku... : ade ke mcm tu? haha

> syAzAnA : comel la sgt.. hakhak

> Nur-Za Marlyana Mohd Kamal : maseh.. hehe

srijuju95 said...

sdih laa . xd kg :PP
kg kt kL . tu bkn kg . tu taman . haha .

Pinky Pixie said...

> srijuju95 : oh, mcm tu. haha. taman? meh, dtg sini beraya.. hehe

srijuju95 said...

hahaha . bole je :PP