Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 1, 2010

♥ Nothing is worth more than this day ♥

Salam. Akhirnya kepenatan selama beberapa hari kebelakangan ini, sudah pun selesai. Walaupun tidak berakhir seperti yang diharapkan. Majlis konvokesyen saya berlangsung pada pukul 2 petang iaitu pada sesi petang. Dan tamat pada pukul 5 petang. Dan yang hanya menemani saya pada hari semalam, cuma my sister and my mom. Sangat sedih ok. Sebab kereta abah saya rosak. Maka tidak kesampaian la hajat untuk bergmbar 1 family.

Hampir-hampir tak dapat naik pentas disebabkan lupa nak bawa pas untuk konvo. Alahai, sudah macam mak nenek kan. Sangat terlupa nak bawa kad tu bersama. Padahal benda yang tak penting, sudah habis diangkut. Nasib baik ada lecturer yang dapat membantu menyelesaikan masalah tersebut. Masa naik pentas pula terlupa segalanya. Terlupa untuk respond pada photographer. Apa la jadi pada gambar konvo. Ciss.. Segalanya haru biru. 
Saya sempat import photographer tak bertauliah untuk majlis semalam. Beliau telah lama berkecimpung dalam bidang ini dengan menjadi phtgrapher untuk majlis-majlis rasmi atau pun tak rasmi. Beliau adalah...... kakak saya. hoho. Ni la hasil2 gambar yang di snap olehnya semalam. 

Bunga dari my mom n my sister. Tq. Sangat suka dengan hadiah ini sebab bear itu warna pink. Bunga-bunga pun warna pink dan merah.

Berposing tanpa rasa serba salah.

Walaupun kaki melecet teruk sebab pakai heels, tetap nak posing juga. hehe

Mak, tolong senyum!

My sister n my mom.

Sempat berposing dalam dewan. saya tahu anda bosan duduk dalam tu 3 jam. haha. 

Terima kasih untuk my sister n my mom kerana berpenat lelah untuk semalam. Tapi saya sedih, orang yang diharapkan datang pada majlis konvo saya tak dapat datang. Tiada ucapan tahniah atau maaf sebab tak datang konvo. Padahal, saya peneman setia awak masa awak konvo tahun lepas. Mungkin awak lupa. Mungkin juga awak rasa majlis saya tak penting. Terima kasih untuk segalanya.



15 comments:

Unknown said...

akhirnye sy jmpe awk pnye blog gak...:)cz sye sntiasa mngkuti awknye blog,...hahah

Pinky Pixie said...

haha, kak liza ni. malu i. =p

Unknown said...

congrats cik pinky...haru biru tuh mesti sbb dah terganggu gara2 lupa bawa pas kan...heeehehe..btw..congraatssssss..~~~^-^yg penting bunga tuh pink juga......weee~~~

CIK TOM said...

congrats da grad :)
comel gadis yg pki spek 2..huhu...;p

ceksumolek's said...

wahh.. tahniah :)

Pinky Pixie said...

> ♥PrinCeSs KellY Eun♥ : betul2.. semuanya sebab pas masuk tuh.. huhu. bunge wajib pink. ngeh2..

> Tomato Gurl's Life : hehe, thanx. comel ke, mcm mak nenek je.. haha

> ☺[ai][sUmi]☺Chan : thanx dear. =)

OoNey™ said...

hye my pinky:hehee..mungkin dia busy kot tu sbb org yg dihrapkan xdtg..xmengapalah sekiranya beliau x igt as long fmly kita ada..huhu..ape2 pun tink postive and congrats for u graduation..leh tawen da ni..jgnlupe jmpt k?heehe

Pinky Pixie said...

> Ooήey™ : mungkin la. adakah itu alasan terbaik. ngeh2... thanx.
oh. BIG-NO di situ.. hehe. umor baru 20 da nak kwaen? xkan la.. hihi

Nurulchumel said...

congrates yunk..rugi tk dapat jumpe u..i dtg hantar adi i kejap je..dia pun sidang petang..sempat jln2 ronda pesta konvo kejap je..huhu..

Pinky Pixie said...

> Nurul chumel : ouh, same la. sy pon sidang ptg.. hehe. xpe2, taw u kje an. sy pon xsmpat jln2 kat booth2 tu.. hihi

OoNey™ said...

hehe..yeah try to make ur heart feeling nice..
if not jdi cam ooney la..sakit hati sndri..stdy pun tah kemana..nasib la dpt pulang ke pngkal jalan..hehhe..

lor yeke???i tot miss pinky 22 and above..hahhaa rupanya ooney lagi senior la ni..hahaha amboi senior ek,xnk cakap tua la tu

Eyka Imanie said...

congratz akak..:-)

Pinky Pixie said...

> Ooήey™ : tp mmg itulah knyataannya. keciwa. woah, sy x jmpe lg pngkal jln. hihi. lorr, mengaku yg anda da tue kn senang. kuikui.

> eyka syafieka : thanx yunk. =)

Mel said...

Heyhey, Yati Pinky!
Congrats ya!
Love. :)

Pinky Pixie said...

> HONEYBEE A.N JELL : thanx sis mel!