Monday, July 19, 2010

♥ Handmade card - pink ♥

Salam.

Wewiiit. saya baru je siapkan 1 design untuk handmade card. Lama tak hasilkan kad. Maklumlah saya ni bukan profesional atau yang seorang kreatif. Yang ada pada saya adalah bakat terpadam. Ahakksss. Hampir sejam lebih nak hasilkan kad ni. Padahal design entah ape-ape je kan. Ok, korang jangan kutuk dulu, kat ruangan komen nanti korang kutuk ok. Haha, bagi la pendapat or kritikan. Kali ni je boleh kutuk taw.Thanx.


Kalau nak jual ni, ada ke orang yang nak? (berangan jap) =p


12 comments:

˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ said...

comel la..
huhu..
lum cube lum tau kan...

Pinky Pixie said...

> ˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ : thanx.. huhu

alinac lover said...

lawa la..kreatif..saya x pndai :)

Pinky Pixie said...

> alinac lover : tenkiu2. cume men tampal2 jer.. ikut hati. hihi

munniey suda :) said...

comel! keep it up :)

Pinky Pixie said...

> munniey suda :) : yeah. i will.. huhu

Tomato Gurl's Life said...

nak2...cumil la kad yg awk buat ni...

Pinky Pixie said...

> Tomato Gurl's Life : cumil ke comot. huhu.. thanx =)

Hapiz Rahman said...

boleh kutuk kan? hahaha

jiwang + karat + lawa.. :)

Pinky Pixie said...

> Hapiz Rahman : xboleh gua nk jiwang karat kat sini sikit.. msti kne hentam. haha. lawa? thanx =)

dania said...

nice.. :)

Pinky Pixie said...

> dania : thanx dear =)