Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 21, 2010

♥ Kini kembali ♥

Lama sudah ku meninggalkan blog ini. ke'buzy'an diriku di kala menghadapi exam, telah menyebabkan blog ini ditinggalkan kesepian. cett.. (ayat kasi puitis sikit, maklumlah da malam). sekarang aku adalah graduan yang menganggur. ade sesiapa yang nak bagi keje kosong. sila2 la maklumkan. hihi.. result pun sudah keluar. walaupun x se'power' roomate2 ku yang kuat tidow (sempat mengutuk, haha) alhmdulilah, masih di thap yang boleh dibanggakan. kadang2 terasa pelik, aku yang bersengkang mata time nak exam.. tp result2 so2 jer.. yang roomate aku nih plak, siap boleh balik kg bersuka ria + berdating- datian dapat result lg power dari aku.. haha.. itulah, mungkin rezeki masing2. tak boleh nak pertikaikan rite. mungkin otak dy mudah mengingat. kirenye mcm scanner je la dyowg nih. aku yg pulun bace 14x pun, belum tentu dapat ingat. haha. orang kate banyak makan semut. tapi rasenye, minggu2 nak exam mmgla aku jage sangat pemkanan. berpantang habis- habisan. skarang aku berpesta plak dengan bmacam jenis cikedis iaitu asam2, gula, keropok dll. segala dendam tlah terbalas. huuu~ tp, sriyesly mmg bersyukur sgt dgn result yg aku dpt. melebihi jangkaan. alhamdulilah.
Sekarang adalah misi untuk menyelesaikan kontrak yang telah dibuat antara diriku n my mom. Kerja yang telah banyak kali dilakukan sebelum ini, macam orang berpenglaman la dalam hal2 mengecat rumah. segalanya dihujung jari.. aceceh. (mula nak angkat bakul masuk sendiri.)

Agak2 bila la nak dapat upah eh. hihi.. nak kasut baru, baju baru, spek mata baru dan semua yang baru2 lah untuk konvo nnti yang dijangka pada 31 Julai bertempat di Dewan Platinum, Poly Merlimau. Gian tahap melampau untuk bershopping. Kalau dulu bolehlah habiskan duit dengan loan, skang.. keadaan berbeza. aku hanya penganggur yang kayap. cesss...

Aktivit hari ini, adalah menghantar adik balik ke hostelnya. dan kemudian window shopping. yeah! i loike.. wlupun juz masuk butik2 baju jer, xpelah. lain hari pergi sendiri. dan hari ini mencipta sejarah apabila aku berjaya mendaki bukit ( dengan keretalah, haha ) utk parking kat tingat atas bgnan tsbut. ini semua salah pak guard yang ensem, ade ke patot dy suruh aku park kat atas tuh. dengan terpaksa, aku naik jugak la. disebabkan malu nak patah balik n kecoh2 kat situ. xkan aku nak turun dr keta then suruh pak guard tuh bawak keta utk parking kat atas kan. kelakar bile dgr my mom mengucap kat sebelah smbil beraksi spt tekan minyak. fuhh.. nseb baik smpi ke tingkat atas juga dgn jayanya.
*sempat snap pic sebelum pergi. aktiviti wajib okieh. haha.




2 comments:

syirakhalid said...

dah makin ayu yati skrg nie...;p

Pinky Pixie said...

to sis syirakhalid : eh, ye ke..
(malu2) tenkiu..