Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 29, 2012

♥ Obsessed ♥

Assalamualaikum.hai.  

I'm like obsessed with Pon & Zi. they're so adorable okay! 

Sekarang da ada aktiviti baru iaitu melukis. Setakat melukis Pon & Zi je aku mampu. sebab senang kan. Owner kepada idea ni adalah Jeff Thomas. Mengikut character sebenar daripada Jeff Thomas ni, Pon bewarna kuning dan Zi warna biru. Lukisan aku hitam putih je. Pon & Zi memang takde spesifik jantina sebab dia biarkan orang yang lihat setiap hasil dia untuk tafsir sendiri setiap character. Sebab ada situasi, lelaki yang berharap pada perempuan, dan sebaliknya. 



Ini hasil jam 1 pagi hingga 4 pagi di atas katil empuk. Ini baru 1 kertas saiz A4. Kat rumah sewa da bertampal kat dinding meja study dengan beberapa helai kartun-kartun ni. 

Macam satu kepuasan bila melukis dan melakarkan ayat, umpama kita meluahkan sesuatu melalui lukisan. Kadang-kadang nak luahkan pada seseorang, tapi tiada siapa yang sudi meminjamkan telinga dan bahu. srobbbsss.

they always make me happy when i'm sad.

And this is my favourite, tapi bila send kat orang tu, takde respond pon.  I iz sad. kurr. 




Okay ada banyak lagi Pon & Zi kat sini. cekidout


*sorry tak sempat pun nak blogwalking ke blog korang dan tinggalkan komen. Rasa serba salah sebab asik korang je yang komen kat sini. Macam nak disabled comment pun ada, malu. Tak tahu kemana mood blogwalking seperti dulu.*



3 comments:

Budak Nakal said...

Betul tu yati, kekadang dengan cara melakar inilah dapat menenangkan fikiran kita sampil melepaskan tension semasa melakar...^^

MizzTina said...

cntik..kreatif.. akak xpndai melukis, tp luahkan perasaan thru menulis.. :)

Niesa said...

wahh..tgn yati mmg tgn seni la..suke..yg last skali tu sweet je.. <3