Sunday, October 14, 2012

♥ Dapatkan rambut lembut ♥

Assalamualaikum.hai.


 Disebabkan kerajinan sedikit pada hari ni, Nak review produk berkesan untuk dapatkan rambut yang lembut dan lurus. Takdelah lurus macam buat rebonding, tapi kira cantik terletak takde mengerbang sangat macam pontianak. 

Sebelum ni tak guna perapi pun. Asalnya saja-saja beli sebab murah. Harga tak sampai rm5 kalau tak silap. 200ml. Rasanya perapi rambut paling murah yang ada kat pasaran. Da sebulan lebih guna. serius, rambut sangat lembut dan agak lurus kalau jarang ikat. Rambut seeloknya biarkan lepas supaya sihat. Cara guna agak mudah. Pakai perapi ni selepas syampu then bilas sampai bersih. Keringkan macam biasa. Lepas kering tu cuba la pegang dengan tangan, lembut atau tak. Nak amalkan petua rambut lembut memang susah nak cari bahan-bahan. So cubalah. 




6 comments:

Budak Nakal said...

wah2...main2 promot lak ye^^

Niesa said...

skali imbas niesa tgk gambar ingat produk sunsilk..rupanya safi..menarik!

Rin Saharina said...

rin ingt pun brand sunsilk tau..nnti nk try jgk la. ;)

Yatie Musa said...

@Budak Nakal: hehe. sekali sekala. =)

Yatie Musa said...

@Niesa: ahaa dear. harus cuba guna =D

Yatie Musa said...

@Rin Saharina: harus try okay. hee