Thursday, September 30, 2010

♥ Pinky Pixie Saya Arief ♥

Salam.

Pasal keyword kat Nuffnang mesti saya selalu tengok. Haha. Memang macam-macam yang keluar. Tapi hari ni siapa punya kerja yang cari pasal skandal saya di blog,  saya_arief. Bukan saya yang kata, tapi cik pia   cakap. Hakhak. 




Saya rasa ni mesti peminat si aRief, maklumlah dia ni kan pemes amous. hehe. Takut ler plak mana tahu kot-kot kena serang pasni. muahaha.


Nota jiwa: gwa dengan dia tak ada pape beb. Tak caya lu, tanya dia. Ok, da habis merapu. Sekian!


19 comments:

.s.o.f.i.a. said...

yea yea!!! aku tak percaya....... he he........

orang tu mesti search kot2 leh tau kesahihan perhubungan maya korang nie..... he he.....

Pinky Pixie said...

> .s.o.f.i.a. " ciss2. cik pia la yg telah mbuat ura2 ni kan... hakhak

Kamil ace[tm] said...

hoho..skandal2.. =P

echah mashuri said...

haha..jangaan wt2 xngaku ekk:P

syaza kelyza said...

alololo , feymes ye arief tu ? :)

Cik Yana said...

ntah2 cik Pia kot yang taip tu :P

Pinky Pixie said...

> Kamil ace[tm] : xla! grrrr

> echah mashuri : erkk.., abesla.. huhu

> syaza kelyza : nak tao pemes ke idak, g skodeng. haha

> Cik Yana : mungkin juga kan! hehe

HonEyBuNNy said...

hehhehhehe...gosip2...heheh

dak eina (◕‿◕) said...

ade ehem2 ngn arief ka yt...ha ha tak tahu~~ ;p

~cik manis~ said...

ehem4. ade skandal rufe3 nye. gegege :P

Tomato Gurl's Life said...

skandal hebat ni...sampai siap ade yang google..hati2 yaty..hehe

Un Phat Lee said...

lu buat gua sedehlah.(lah pulok?ehe XD)

Kamil ace[tm] said...

haha..tak takut la weyyhh..GRRRRRR~

Pinky Pixie said...

> HonEyBuNNy : tidak la yunk! hehe

> dak eina (◕‿◕) : eina cyg yatie kan.. hihi

> ~cik manis~ : xla sygku.. =p

> Tomato Gurl's Life : taw xpe.. kehkeh. takot ni.. wawawa

> Un Phat Lee : lu sedey nape? hehe

> Kamil ace[tm] : wah, lwan balik eh.. nak kene nih.. kahkah

Nurul chumel said...

huhu..
nama boyfriend ku..
arief..

MiMiEy :) said...

ouh akk n abg arief ada hubungan erk?
x g tau pon..
bile nak bg kad wangi.
x sbr nak makan nasi minyak..
hahahahaha

Pinky Pixie said...

> Nurul chumel : tersame plak.. ekeke..

> MiMiEy :) : aippss, xdak ye.. haha. jgn mcm2.. =p

saya_arief said...

kenapa baru t'bace entri ni..
tidakkk.

saya_arief said...

peh...