Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 6, 2010

♥ Eyeglases n heels baru ♥

Salam,

       Rasa malas nak update blog ni. Sebab ape? Semalam da salah buat pembayaran untuk konvo nanti. Sepatutnya guna slip bank. Dan saya guna atm untuk depositkan duit. Terpaksalah ke poly untuk settlekan. Dengan cuaca panas tiba2 hari ni, terpaksalah batalkan hasrat nak pergi. Tak sanggup rasanya nak berjemur selama 45 minit atas motor.

     Sabtu lepas, my sis  secara sukarelanya nak teman saya untuk shopping. Kena cari teman sekepala baru rasa seronok nak nak shopping. Sebenarnya tak ada lah shopping sakan. Setakat cari barang keperluan sahaja iaitu eyeglases dan heels yang baru. Rasa macam nak tertanggal hidung sebab kena try macam2 frame yang sesuai dengan bentuk muka. Jenama yang saya nak sebelum ni plak, tak ada frame yang sesuai dengan muka, maka teruslah beli jenama xerox sahaja. Dan yang paling best, eyeglases tu boleh terus ambil dalam masa sejam. Hoyeh2. Sebelum ni, memang kena tunggu 3 or 4 hari baru boleh datang ambil. Dan ini eyeglases yang dimaksudkan, nampak nerd kah?


Dan yang ni pula, heels yang dimaksudkan. Akhirnya ada juga saiz yang dicari. Banyak heels yang saya berkenan, tapi tak ada saiz. sob2. Kenapalah susah sangat mencari saiz 38. Haha. Saiz kaki yang selalu kena kutuk dengan my mom n sis. Sebab kaki macam kapal. Ada ke patut. Isk2. Dan disebabkan heels ni macam terlalu simple. Maka, my sis telah d.i.y kan menjadi lebih menarik. Sampai patah jarum sebab nak jahit kerongsang berbentuk daun tu yang berada di bahagian depan kasut. Ok, dia memang sangat kreatif.


omg, sedang melalui hari2 yang membosankan di rumah.


5 comments:

Anonymous said...

ok pe frame 2..
YADAM pun suka :-)

syirakhalid said...

kasut untuk konvo la tue yer?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

lawanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kasut :)

Pinky Pixie said...

> Y@D@M : hehe.. tgk mcm lawa. tp bile pki.. mcm mak nenek plak. hehe

> miss lolly a.k.a luvfareda : woah, x sangka ni miss lolly smpat mengomen. thanx dear. =)

Pinky Pixie said...

> syirakhalid: aha la.. kantoi suda.. haha