Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 7, 2010

♥ Aksesori & handbag ♥


Salam,
        
        Hari ini telah selesailah semua masalah yang membelengu diri. Pagi2 da gerak ke poly untuk berjumpa lecturer saya mengenai masalah pembayaran konvo. Berbaju kurung, kasut dan handbag kuning. Haha. Ramai yang pandang serong. Confirm mereka cop saya sebagai pelajar yang bermasalah. Ish2, dulu saya adalah seorang pelajar yang baik ok. Walaupun pernah kena saman dengan lecturur sebab pakai kasut yang terdedah di bahagian depan. Haha. Sebab kecil je kan.

       Disebabkan semua masalah sudah settle, maka saya pun melepakkan diri di Dataran Pahlawan dan Tesco, seorang diri. Ahaaakss. Dan secara tidak sengaja telah terbeli aksesori seperti di atas. Nak tau apa fungsi2nya kepada saya? Haha. tak kira. korang baca juga ok. 

1. Hansaplast : Ni sebenarnya nak tampal luka kan. tapi saya beli untuk tampal pada kaki. Bila kita pakai heels kan biasanya kaki melecet. haha. sediakan payung sebelum hujan. 

2. Span foundation : Perlu tukar selalu sebenarnya kan.Untuk elakkan dari jangkitan pada kulit. Lagi2 kalau yang ada muka bermasalah kan. Dan digunakan untuk sapu foundation muka. 

3. Manicure : ni untuk mereka yang rajin d.i.y (do it yourself) untuk polish kuku bagi berkilat. haha. macam kereta plak kan. Tak perlu ke spa nak buat manicure lagi.

4. Shawl : Tak ada shawl warna purple lagi. so, nanti leh gayakan dengan baju purple. hehe. 
* kalau nak tengok tutorial, boleh tengok kat blog sherah's blog.  owner yang cun serta pandai gayakan shawl. Ada video juga yang korang boleh cuba. 

Last sekali, handbag putih. yippie.. mula2 nak beli warna merah, terambil putih plak. huhu. ok, da lega dapat habiskan duet, haha, sekian,


2 comments:

Almy said...

memang besh.. huhu..

Pinky Pixie said...

> Almy : betul.betu. betul. hehe