Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 13, 2012

♥ Fashion, styles & trends ♥

Assalamualaikum.hai. 

Ada kawan-kawan yang tegur, aku banyak koleksi dress. Sebenarnya taklah banyak sangat. Tapi sekarang minat tu lebih kepada mengumpul dress paras lutut daripada t-shirt. Dan aku lebih prefer dress di pakai dengan cardigan sebab nampak sopan sikit kalau pergi kelas, selain skirt dan kemeja kan. Tapi lebih sopan berbaju kurung sebenarnya. hihi. Tapi ikut masing-masing la, apa yang selesa di pakai. Be yourself. Tak perlu nak ikut orang. Jangan sampai menggangu mata orang lain sudahlah. Style aku waktu belajar dan keluar hang out memang sama je macam ni. 



Oke, Untuk membantu mereka mencari dress dan jumpsuit yang cantik, di sini aku sertakan web yang best untuk korang shopping online. Tapi masih dalam proses nak update dress cantik-cantik. Confirm korang rambang mata seperti aku nanti. Bookmarks page tu dulu ya. hihi. Kalau berminat boleh contact di facebook aku juga. 



Ini ownernya, my lovely sister. hewhew. 

Sekarang da cuci tangan dari membuat craft buat sementara waktu. Mungkin cuti semester akan mula balik atau mungkin tak akan ambil order lagi. sobss =(




6 comments:

aindzaya said...

thankz for sharing link to yatie :*

kinn said...

kite pun lebih prefer pakai dress skarang. nampak comel. *puji-diri-sendiri* kakaka

cha'e said...

dress comel tapi kalau aku yang pakai memang rabak la . haha

Puan Besar Shag Yahaya said...

Shag still suka dgn tshirt. Tapi cardigan mmg penuh almari lah :D

nairaariaa said...

sekarang pom tgh nak beli dress je.thanks boleh tgk2 nnt ape yg menarik =)

Niesa said...

dekat tmpt niesa ssh nk carik dress..kalau ada pun mahal.. :(